Vergoedingen en compensaties

We weten dat niet alles altijd volgens plan verloopt. Daarom hebben wij deze annulerings-, terugbetalings- en vervangingsvoorwaarden voor u opgesteld!

Annuleringen

Klanten hebben het recht hun bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden.

Nieuwe bestellingen worden automatisch doorgestuurd naar ons fulfilment en logistiek centrum en binnen 1-3 dagen verwerkt, waarna u een verzendbevestiging per e-mail ontvangt.

Als u uw bestelling wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar info@nethelia.nl. Wij helpen u graag verder als de bestelling nog niet is verzonden.

Verwerking van de bestelling en leveringsadres

De klant heeft het recht om het leveringsadres en de bestelgegevens van zijn bestelling te wijzigen voordat deze wordt verzonden.

Nieuwe bestellingen worden automatisch doorgestuurd naar ons fulfilment en logistiek centrum en binnen 1-3 dagen verwerkt, waarna u een verzendbevestiging per e-mail ontvangt.

Indien u het adres of andere gegevens wenst te wijzigen, kunt u ons een e-mail sturen op info@nethelia.nl en zullen wij u graag van dienst zijn indien de bestelling nog niet is verzonden.

Vertegenwoordigings- en bezoldigingsbeleid

Ons omruil- en terugbetalingsbeleid is geldig tot 30 dagen na de aankomst van de goederen.

Wij kunnen u alleen een gratis vervanging of terugbetaling aanbieden als aan de volgende criteria is voldaan:

1. de artikelen defect zijn - beschadigd/gebroken of vuil bij aankomst.
2. we hebben het verkeerde artikel gestuurd - maat, stijl, kleur
3. de bestelling tijdens het transport verloren is gegaan (meer dan 60 dagen onderweg).

Stuur ons een e-mail met een foto van het artikel waarop de schade of de verkeerde maat/stijl/kleur te zien is.

Ons team zal de foto's bekijken alvorens over te gaan tot vervanging of terugbetaling.

Er is geen recht op vervanging of terugbetaling voor bestellingen die niet konden worden geleverd wegens een verkeerd adres, lange afwezigheid of gemiste afhaling bij het pakjeskantoor.

Wij behouden ons het recht voor om een vervanging of terugbetaling te weigeren indien niet aan de bovenstaande criteria is voldaan.

30 dagen na ontvangst van de goederen, kan de koper geen vervanging of terugbetaling vragen.

Te late of niet-betaling (indien van toepassing)

Als u uw terugbetaling nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw restitutie officieel op uw creditcardafschrift is bijgeschreven. Houdt u rekening met 5-10 werkdagen.

Als u nog vragen hebt, kunt u contact opnemen met ons team op info@nethelia.nl.